Warning: strstr() [function.strstr]: Empty delimiter. in /wm/portals/lotnicza/forumlp/read.php on line 517
projekty motolotni
"KTO JEST KIM..."
Szukaj:
Zaawansowane
Pogoda
WIADOMOŚCI Z KRAJU
WIADOMOŚCI ZE SWIATA
MIKROLOTY
Fora Wątki Nowy wątek Podgląd do wydruku
Start > Motolotnie / Samoloty UL > Tematyka ogólna > Wątek
projekty motolotni
przez Krzysiek 24-04-2009 - 10:57:01

Witam
Jestem początkującym motolotniarzem i tak się tym zaraziłem że przy pomocy kolegów mechaników postanowiłem zbudować swoją własną motolotnię dla dwojga.. Mam prośbę.. Czy moglibyście mi poradzić gdzie mógłby uzyskać szczegółowe plany budowy własnych skrzydeł??
z góry dzięki smiling smiley
Krzysiek

Ranga:

brązowa
Re: projekty motolotni
przez Marek Puchała 24-04-2009 - 20:34:26

Witam .
Kolego , wózek , silnik i reszta dupereli to przy odrobinie wiedzy mechanicznej i troche lotniczej mozna sobie zbudować , ale z twojego postu wynika ze chcesz budwac samodzielnie skrzydło i tutaj życzę Ci dużo szczęścia , dobrychlanów i szczęśliwych lotów .

Chciałbym abyś zrozumiał moją odpowiedz tak ze radziłbym skrzydło KUPIĆ !

Marek Puchała

Ranga:

złota
Skrzydło zostaw profesjonalistom w pełni tego słowa znaczeniu......to jest dobra koleżeńska rada....a co do reszty to staraj się pracować nad wózkiem pod nadzorem osób które baaaardzo dobrze się na tym znają....bo inaczej możesz nie dość, że mieć problemy z zarejestrowaniem tego cacka a i również delikatnie mówiąc z własnym zdrowiem......

Adam Kwiatkowski (cascader)

Ranga:

srebrna
przez Sławomir Trejda 25-04-2009 - 23:11:34

Kolego Krzyśku!