"KTO JEST KIM..."
Szukaj:
Zaawansowane
Pogoda
Fora Wątki Nowy wątek Podgląd do wydruku
Start > Motolotnie / Samoloty UL > Tematyka ogólna > Wątek > Strona 2
@Mirosław Janeczek z tymi wagami to jest tak że bardzo łatwo 'dobić' do 450kg z paliwem i pasażerem, więc niestety podejrzewam że większość ULMów z Rotaxem912 lata przeładowane (co nie znaczy że jest to niebezpieczne). Po prostu samolot ma MTOW dużo większe niż dopuszczające go do lotu przepisy. Stąd walka o zmianę przepisów bo są one już dzisiaj trochę 'nierealne'.
Paweł S.
Dołączył: 2 lat temu
Posty: 43

Ranga:

  brązowa
Moim zdaniem 912 do motolotni to lekka przesada(chyba że szkoleniowe).
912 z turbo przelatałem 1200 h i ok
582 mam nalotu 710 h idziała na 5
ale każdy ma swój GUST.
miłego latania

krajew57
Ireneusz Krajewski
Dołączył: 8 lat temu
Posty: 227

Ranga:

  złota
Cytat
Ireneusz Krajewski
912 do motolotni to lekka przesada

Też tak kiedyś myślałem i mówiłem smiling bouncing smiley

Zaletą 912 jest lepsza kultura pracy, paliwo bez oleju, niższe spalanie, dłuższa żywotność.

Robert

[www.oksl-goledzinow.pl.tl]
avatar

Moderator
Robert Olszak
Dołączył: 8 lat temu
Posty: 1087

Ranga:

  złota
Latałem na 582, później na 912, na nowy sezon 2018 kupuję jednak 582.



Zmieniany 1 raz(y). Ostatnia zmiana 2017-11-04 09:51 przez Zdzisław Piasecki.
Zdzisław Piasecki
Dołączył: 10 miesięcy temu
Posty: 59

Ranga:

  brązowa
Celebryci lotniczy się znaleźli...kiedys był tylko trabant i vw i bylo dobrze. Kazdy silnik jest ok jeśli sprawia frajdę.
Pozdr
Marek Adamski
Dołączył: 7 lat temu
Posty: 395

Ranga:

  złota
Cytat
Marek Adamski
kiedys był tylko trabant i vw i bylo dobrze

Do dzisiaj wspominam dobrze mojego trabanta.

Robert

[www.oksl-goledzinow.pl.tl]
avatar

Moderator
Robert Olszak
Dołączył: 8 lat temu
Posty: 1087

Ranga:

  złota
 

Przykro nam, ale tylko zarejestrowane osoby mogą pisać na tym forum.

Kliknij żeby zalogować