"KTO JEST KIM..."
Szukaj:
Zaawansowane
Pogoda
Fora Wątki Nowy wątek Podgląd do wydruku
Start > Wiatrakowce > Tematyka ogólna > Wątek
Jak w temacie.
Fotki w zał.

Pozdrowienia

Janusz


Janusz Korchow
Dołączył: 5 lat temu
Posty: 37

Ranga:

  brązowa
Jaki resurs mają łopaty wirnika?
Dlaczego wymieniałeś swoje po 415 godzinach?

.
.
[autogyro-wiatrakowiec.blogspot.com]
avatar

Marek Siekirka
Dołączył: 4 lat temu
Posty: 204

Ranga:

  złota
Trzeba zacząć prostować sprawy....
Nie jestem adwokatem Pana Korchowa , ale wymienił łopaty, bo jak się okazuje w pewnej partii łopat zastosowano farbę do d...py , a nie do łopat. Powłoka na łopatach lecąc w deszczu nie wytrzymywała przy czym farba się łuszczyła czyli odpryskiwała na krawędzi natarcia. Stąd wymiana łopat u Pana Korchowa. Jako użytkownik byłem zmuszony kilka razy wracać po drodze w deszczu i w łopatach starych - tak to nazwę tego nie ma. Wszystko jest w porządku , a łopaty ciągle wyglądają jak nowe.
Powłoka z tejże partii łopat nie jest zbyt elastyczna i można się spotkać z pękaniem farby w newralgicznym miejscu za tzw "balkonikiem" / ja to tak nazywam, gdzie mocuje się łopaty za pomocą blach łączących je z hubbarem. Takie pęknięcia malowanej powłoki dostrzegł kilka miesięcy temu jeden z użytkowników Eli w Polsce. łopaty zostały wysłane na gwarancji do producenta.
Mam nadzieję Marku , że zaspokoiłem Ciekawość zresztą nie tylko Twoją.

Pozdrawiam
Marek
Marek Adamski
Dołączył: 7 lat temu
Posty: 395

Ranga:

  złota
Proszę sobie zawiązać osobny wątek ze swoimi problemami oraz prostowaniem koła w innym miejscu. Zdecydowanie proponuje tu wątek MA p/t „ja też sprzedam”, który został zawiązany przez MA zaraz w 2 godziny po moim.

Ten wątek jest przeznaczony dla osób rzeczywiście zainteresowanych zakupem mojego wiatraka, których w przypadku zainteresowania zapraszam do kontaktu na maila: jkorchow@gmail.com

Z lotniczym pozdrowieniem

Janusz
Janusz Korchow
Dołączył: 5 lat temu
Posty: 37

Ranga:

  brązowa
Lotnictwo, to nie plac zabaw i choć zwykle latanie to wielka przyjemność, wiąże się ono z niebezpieczeństwami i wielką odpowiedzialnością.
Zapytałem o powód zmiany łopat wirnika nie bez powodu.
Resurs wirnika zapewne jest większy, niż 400 godzin, więc jeśli zdecydowałeś się na kupno nowego lub być może wymianę w ramach gwarancji, to musiał być jakiś ważny powód. Chyba nie powiesz, że zmieniłeś, bo kolor przestał Ci się podobać...
Brak Twojej odpowiedzi uznaję za powód, do nabrania podejrzeń, że coś z tym wiatrakowcem jest nie w porządku.
Tu i ówdzie słyszy się, że ktoś sprzedał rozbity samolot, który został "naprawiony" przez pobliskiego wiejskiego kowala i sprzedany jako nigdy nie uszkodzony. Ponadto w tym roku doszło do śmiertelnego wypadku wiatrakowca ELA, któremu w locie oderwały się właśnie łopaty wirnika.
Nie miałem i nie mam zamiaru kupować tego wiatrakowca, a zapytałem o powód wymiany łopat, by zwrócić uwagę potencjalnego kupującego.
Twój wiatrakowiec powinien natychmiast stracić ważność przeglądu i powinien przejść przed dopuszczeniem do lotów bardzo szczegółowe badanie techniczne pod kątem poszukiwania zamaskowanego uszkodzenia konstrukcji lub śladów nie ujawnionej naprawy.
A tak na marginesie. Tu jest dział "dyskusje ogólne", więc każdy może się wypowiadać. Dla ogłoszeń sprzedaży istnieje osobny dział.

.
.
[autogyro-wiatrakowiec.blogspot.com]



Zmieniany 2 raz(y). Ostatnia zmiana 2017-10-04 19:43 przez Marek Siekirka.
avatar

Marek Siekirka
Dołączył: 4 lat temu
Posty: 204

Ranga:

  złota
 

Przykro nam, ale tylko zarejestrowane osoby mogą pisać na tym forum.

Kliknij żeby zalogować